Labios Rotos Tab

Labios Rotos Tab. 14,363 views, added to favorites 333 times. 4 contributors total, last edit on aug 04, 2020.

Zoé Labios Rotos (SantiagoChile 2018) YouTube
Zoé Labios Rotos (SantiagoChile 2018) YouTube from www.youtube.com

Download guitar pro tab (23,23 kb) Labios rotos zoe lyrics, chords & tabs for guitar, bass & ukulele chords & lyrics em g bm x 3 em regalame tu corazón g bm déjame entrar a ese lugar em donde nacen las flores bm donde nace el amor em g bm entrégame tus labios rotos los quiero besar los quiero curar em bm los voy a cuidar con todo mi amor d#m f# es raro el amor d#m f# es raro el amor Labios rotos tab by zoe with free online tab player.

Recommended By The Wall Street Journal.


Em g bm x 3 em regalame tu corazón g bm déjame entrar a ese lugar em donde nacen las flores bm donde nace el amor em g bm entrégame tus labios rotos los quiero besar los quiero curar em bm los voy a cuidar con todo mi amor d#m f# es raro el amor d#m f# es raro el amor b bm que se te aparece cuando menos piensas d#m f# es raro el amor. Em g bm x 3 em regalame tu corazón g bm déjame entrar a ese lugar em donde nacen las flores bm donde nace el amor em g bm entrégame tus labios rotos los quiero besar los quiero curar em bm los voy a cuidar con todo mi amor d#m f# es raro el amor d#m f# es raro el amor. Play labios rotos ukulele using simple video lessons

Choose And Determine Which Version Of Labios Rotos Chords And Tabs By Zoe You Can Play.


Play labios rotos tabs using simple video lessons ⭐️ cover + tutorial completo: Download the labios rotos guitar pro tab by zoe in free guitar pro tabs.

Chords Ratings, Diagrams And Lyrics.


[a eb gb c d am g ab cm em bm] chords for labios rotos real de catorce (jose cruz) with song key, bpm, capo transposer, play along with guitar, piano, ukulele & mandolin. Letras, acordes y tabs para guitarra, bajo y ukulele. Em bm cm c#m dm (one step down) d#m (half step down) em (original key) fm (half step up) f#m (one step up) gm g#m am a#m

Last Edit On Feb 13, 2014.


Download guitar pro tab (23,23 kb) Labios rotos by zoe tab different versions chords, tab, tabs. Em g bm x2 em g bm regálame tu corazón y déjame entrar a ese lugar em bm donde nacen las flores, donde nace el amor.

4 Contributors Total, Last Edit On Aug 04, 2020.


E a d g b e. Labios rotos // album : Labios rotos chords by zoé (mexico) 45,304 views, added to favorites 1,473 times.

Posting Komentar untuk "Labios Rotos Tab"